Inc Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 To versjoner. Hvem duger av disse to? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Flotte bilder. Mørkt og suggerende. Merker at jeg liker bilde nummer to best, mye på grunn av at det er mer vann med i den versjonen, og det mørke vannet liksom drar meg inn i bildet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Vanskelig å bestemme seg her. Pent lys og fine farger her. Ringene i vannet er en ekstrabonus, men de avslører en skjev horisont som etter min mening bør rettes opp. Pent bilde. Endret 22. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Bilde nr.2 for min del. Nydelig bilde! Selv hadde jeg utelatt det "ploppet" i vannet, men smak og behag Savner litt mer av den røde fargen i solnedgangen. Pent! Endret 22. april 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Takk for feedback. Horisonten er nok tilnærmet 100% ifølge det å dele skyggene likt på midten, ja det kan virke litt skjevt Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Bilde 2 for meg,selv om det er en nydelig himmel,er refleksjonen av den finere. Derfor bilde 2 ! Endret 23. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå