jollis Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har to stk Foxcon 8800 GT i sli Fant ut via Gpu-Z at det er forskjellig bios på disse kortene. De fungerer jo greit Med den driveren som er nå 178,24) Men med nyeste driver fra Nvidia så fryser alt eter kort tid! Er det noen som har noen ide om jeg bør få samme bios på begge kortene? Og eventuelt hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror jeg ville gjort noe slik. 1. Finne og laste ned riktig BIOS fra Foxconn sine sider. 2. Ta ut det nederste skjermkortet, og la det ene være igjen (i øverste port). 3. Start opp PC-en, flash kortet, restart for å se at alt gikk fint. 4. Slå av pc-en igjen, ta ut kortet og sett i det andre (fortsatt i øverste port). Slå på og flash dette også. Restart for å sjekke at det fungerer. 5. Deretter kan du slå av, koble opp begge kortene igjen som før, og se om du merker noe forskjell! Var slik jeg ville gjort det da, siden jeg mistenker at man ikke kan flashe begge kortene når de står i SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå