Leasch Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei, jeg har fått skade på lakken etter en liten krasj med en annen bil, noen som anbefale noen midler som kan få bort den andres bil lakk fra min og få bort noen striper? takk! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 rubbing compound, det er som pollering, men litt "hissigere" det sliper mer. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Meguiar's Scratch-X og Quick Clay ga følgende resultat på en test jeg gjorde: FØR ETTER Hele jobben ble gjort for hånd! Lenke til kommentar
L2R Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Meguiar's Scratch-X og Quick Clay ga følgende resultat på en test jeg gjorde: FØR ETTER Hele jobben ble gjort for hånd! ¨ Det MÅ du forklare hvordan du gjorde! brukte du begge flaskene? er skratchX noe av det samme som 3M Rubbing compund? Takk for svar! =) Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det MÅ du forklare hvordan du gjorde! brukte du begge flaskene? er skratchX noe av det samme som 3M Rubbing compund? Takk for svar! =) Ikke noe problem.. Quick Clay er "lakkrens-leire" med egen smøring, jeg gikk over med denne først (+ litt negl til der malingen satt hardt) til alle malingsrestene var borte. Så gikk jeg over tre ganger med Scratch-X på påføringspad og tørket over med Ultimate Wipe microfiber. Ikke 100% strøkent, men så godt som borte Mengden produkt jeg brukte er mikroskopisk.. Meguiar's Scratch-X er laget for å bruke for hånd for å korrigere riper uten å få lakkvirvler eller hologrammer. 3M-serien er utviklet for roterende maskin så det blir noe helt annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå