andreash Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hvem har LCD display som er bare til å sette inn i PC'en?? Da tenker jeg på LCD-display som kun tar en 5 1/4" slot og som er klar til bruk uten lodding etc. Og som da fås kjøpt i Norge/sender til Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 www.chippen.dk har noen, vet ikke helt om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Noe slikt du tenkte på? Du finner displayet på http://www.3dfxcool.no/ Lenke til kommentar
andreash Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Ja, men denne fra 3DFXcool tar to slot'er! Og Chippen kjøper jeg IKKE fra. Siden det er noen som ikke har fått varene sine fra de. Lenke til kommentar
svinZ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 www.hammar.no he sikkert noke Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Crystalfontz sender med FedEx og har display som er enkle å koble opp (USB eller seriell, trenger ikke lodde). Men da blir det fort dyrt... I en slot får du også bare plass til et 2-linjers display. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Har noen bestilt fra Crystalfontz? Hvor mye kommer det på levert på døra liksom. Hvis jeg da bestiller for 72 dollar blir det VELDIG mye i frakt og toll etc?? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Leita litt i mine gamle bokmerker/favoritter, og fant denne: http://www.hcs-electronics.no/ LCD-display (16x1 tegn) fra 120 kr! De har riktignok kun LCD-displays som du må lodde litt på selv, men det skal ikke være så vanskelig dersom du har lodda litt før... Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 eg lurer også litt på om det er nokon som har bestilt frå crystalfontz? blir det dyrt med moms, frakt og toll-gebyrer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå