Kloever Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Neste fredag har jeg lyst til å være med på 3000 m øl som innebærer én øl per målpassering på 400 m bane. Det er klokka 17, og jeg vet ikke om eller hvor mye jeg kommer til å drikke seinere på fredagen. På lørdag klokka 17 skal jeg hoppe i fallskjerm. Er det her forsvarlig, eller må jeg droppe løpet? Kroppen er ikke veldig vant med alkohol og jeg veier ikke mer enn 65 kg eller noe. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det ikke slik at en ikke skal kjøre før 12 timer etter at man drakk sist eller noe? Tror nok det går bra hvertfall Dessuten så skal du ikke ha i deg såå mye øl. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Er det ikke slik at en ikke skal kjøre før 12 timer etter at man drakk sist eller noe?Tror nok det går bra hvertfall Dessuten så skal du ikke ha i deg såå mye øl. Jeg ville jo tro at det går fint. Er ikke veldig mye som du sier, men kroppen min tåler heller ikke mengder. Det er ikke sikkert at jeg klarer å fullføre engang, men satser på det hvis jeg først stiller. Endret 22. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg veier omtrent det samme som deg, forresten ;p Litt mindre og faktisk. Lenke til kommentar
SkydiveWings Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Ingenting er bedre enn ein liten luftetur etter ein tur på fylla, men du kan ikkje vera berusa når du hopper, dessutan er spying i flyet lite populært. Så lenge du ikkje drikk for mykje så går det nok bra, men better safe than sorry! Endret 22. april 2009 av SkydiveWings Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 er det ikke 9 timer som er grensa da når det gjelder bilkjøring? Men jeg ville venta i 12 timer iallefall. Og drikke mye vann så alkoholen går ut av kroppen Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvor lenge alkohol sitter i kroppen kommer ann på: - Kroppen (vekt/høyde) - Hvor mye/hvor lenge alkohol du drikker - Hvor langt mellomrom det er mellom hver gang du drikker noe med alkohol - Når på kvelden/natta du tok den siste drinken Kan hende det er noe mer. Men kommer ikke på det. Ville nok ha tatt det litt rolig hvis du skal hoppe i fallskjerm. Du kjenner din egen grense best, så du er den som setter den best. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det kommer helt an på mengder du har i magesekken osv. Sist helg så våkna jeg opp etter 12 timer og følte meg fortsatt full. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 "Og drikke mye vann så alkoholen går ut av kroppen " ---------------- Du kan ikke øke "forbrenningen" av alkohol i kroppen ved å drikke vann..forbrenningen er konstant uansett,og indivuduel fra person til person. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 det hjelper mot bakrus Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 "det hjelper mot bakrus" ----------------------- Sikkert sant,men du blir ikke mer edru av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå