r.giggs Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hva heter det som ligger under grillen, mellom rundingene? Har mistet mine og skulle betale nye. Har også mistet platen under motoren og lurte på hva det har å si? Bare mye skitt i motoren eller kan den skades på noen andre måter? Endret 22. april 2009 av r.giggs Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det kalles for tåkelys/grøftelys Det med plata aner jeg ikke, men fatterns avensis (1999) har ingen plate under motoren, men så er japsemotorer litt mer holdbare da kan hende du snakker om grillnetting også, det er den ruta ståltråden som gjerne ligger der Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 okei, men med tanke på beskyttelsesplaten som ligger under motor? Er den ekstremt viktig eller? Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 er det ikke bund plate han mener ? ligger den akkurat under motoren eller ? Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 er det ikke bund plate han mener ? ligger den akkurat under motoren eller ? Jo, det er nok den ja Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 er det ikke bund plate han mener ? ligger den akkurat under motoren eller ? Jo, det er nok den ja det er best å ha bund plate, men du kan kjøre uten platen. men ambefales ikke å kjøre uten den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den plata under motoren min ble knust for 4 mnd siden, og har ikke hatt noen konsekvenser med det enda. Hovedsaklig hjelper den bare med å holde skitt og vann unna motoren. Er det noe kraftigere enn det er det nok til å ødelegge plata uansett Kjører da en Primera om det sku ha noe å si. Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Den plata under motoren min ble knust for 4 mnd siden, og har ikke hatt noen konsekvenser med det enda.Hovedsaklig hjelper den bare med å holde skitt og vann unna motoren. Er det noe kraftigere enn det er det nok til å ødelegge plata uansett Kjører da en Primera om det sku ha noe å si. ka som skjer vis du får vann i motoren ? eller en stein kommer å slår huld i radiator? det er faktis en grund koffer dem har setta en plate under bilen. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den plata under motoren min ble knust for 4 mnd siden, og har ikke hatt noen konsekvenser med det enda.Hovedsaklig hjelper den bare med å holde skitt og vann unna motoren. Er det noe kraftigere enn det er det nok til å ødelegge plata uansett Kjører da en Primera om det sku ha noe å si. ka som skjer vis du får vann i motoren ? eller en stein kommer å slår huld i radiator? det er faktis en grund koffer dem har setta en plate under bilen. Hvordan skulle man klare å få vann i motoren? Har enda til gode å se en stein hoppe opp fra hjulet og sideveis framover mot radiatoren. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 men så er japsemotorer litt mer holdbare da Det var jo en veldig saklig uttalelse. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den plata under motoren er bare irriterende. Den henger alltid og dingler i noen dårlige fester. Ufattelig lei av og feste de platene med alternative metoder siden det ofte er sprekt o.l Hiv hele driten langt inni skauen.. Kastedeksel. Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Den plata under motoren er bare irriterende. Den henger alltid og dingler i noen dårlige fester. Ufattelig lei av og feste de platene med alternative metoder siden det ofte er sprekt o.l Hiv hele driten langt inni skauen.. Kastedeksel. vis du ska skru så er den i veien. men i skolen lærte jeg at den var viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå