derox Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, hold på å skrive litt her, og lurte på om man kan si "app og til" (betyr det samme som "til og med")? Eller er det bare lokal sleng? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'app' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka. Nei, du kan nok ikke det. Jeg har forresten aldri hørt ordet. Du tenker kanskje på "attpåtil"? Endret 22. april 2009 av Rikky Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hahahahaha. Nå lo jeg odt. App og til/atpåtil. Lenke til kommentar
derox Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Javisst, haahh! Stemmer Godt jeg kunne bidra med noe morrosomt i hverdagen deres, og samtidig ta nyttig lærdom av det Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lol. Men jeg kan vel egenltig ikke le, har nokk desverre hatt mange slike merverdigheter selv oppgjennom tidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå