Gå til innhold

kan kreatin og proteinshake blandes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bruker en nettleser som forkorter dine urls, så ingen av linkene dine virker. Du ser dottene i urlene hvor de er blitt forkortet av nettleseren.

Når det gjelder kreatin monohydrat så er det smakløst. jeg bruker å blande kreatin i min nøytrale karbohydratpulver, det er både enklere og gir ingen forskjell på smak.

du kan blande det med proteinpulveret også, men hvis du har en kreatintype som er smaktilsatt så vil det muligens påvirke smaken på proteinshaken, spesielt hvis du bruker Xtreeme CEE for de har ganske skarp smak da kan det lønne seg å ta kreatinen separat. jeg kan ikke se hvorfor du i det hele tatt kjøper smakstilsatt kreatin uten å drikke det separat i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Nei. men hvis du tar kreatinen sammen med raske eller komplekse karbohydrater så hjelper det kroppen å ta opp kreatinet.

En fin tid å ta det er rett etter trening, så blander du kreatinet med en shake carbo fuel, drikk det. så kan du vente 10 minutter før du hiver innpå proteinshake sånn at du får fylt på med energi først.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...