Ismann Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er sikkert banalt enkelt for de av dere som kan det. Men hvorfor flyter menyene mine over hverandre? Hva må jeg skrive for å få dem til å ligge etter hverandre? Sjekk her: http://www.lykkelandet.no/test/ Hadde vært supert med litt hjelp! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 legg clear: both; for ul i CSS-en. :-) Lenke til kommentar
Ismann Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 legg clear: both; for ul i CSS-en. :-) Ser dessverre ikke ut til å fungere det heller gitt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Siden koden var så rotete ryddet jeg opp i den før jeg fant løsning: HTML; mye renere kode for menyboks nå <div class="Boks"><h2>Kampanjetilbud </h2> <ul class="checkmark2"> <li>BLA</li> <li>BLA</li> <li>BLA</li> <li>a</li> <li>b</li> <li>c</li> <li>d</li> <li>e</li> <li>f</li> <li>g</li> </ul> </div> CSS; Bare la til dette på bunn av CSS siden jeg ikke orka fikle for mye .Boks h2 { background: url(bilder/menytopp.gif); } .Boks ul.checkmark2 { background: url(bilder/menymidt.gif); padding: 10px 25px; list-style: circle; } .Boks { background: url(bilder/menybunn.gif) no-repeat bottom; } Burde fungere fint i alle browsere (Ser i alle fall bra ut i Opera 10, IE6/7/8, Firefox og Chrome) Du kan se den i action her: http://haxx.no/lykkemenu/ That said, du burde virkelig få ryddet opp i både HTML'n og CSS'n, veldig rotete og uoversiktelig sånn som det er nå, masse div's og classes du ikke trenger å sette etc. Endret 22. april 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Ismann Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Supertdupert! MANGE bonuspoen der! Takk for innsatsen! ...og helt riktig, koden var helt utbomba etter at jeg har prøvd både det ene og det andre! Jippi! Takk for innsatsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå