Gnoke Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei! Har akkurat kjøpt tomtom 730 go. Skal synkroniserer den med min htc toutch pro via bluetooth, så jeg kan bruke den som handsfree. Problemet er at min tomtom ikke finner mobiltelefonen. Har forsøkt med flere andre telefoner, noe som ikke er noen problem.. Telefonen finner derimot GPS`en, uten at dette hjelper stort. Noen som vet om dette har med bluetooth instillingene på tlf å gjøre? Takker for alle råd:) Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Sjekk om du har gjort slik det vises her :-) Endret 23. april 2009 av asbhegge Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei! Har akkurat kjøpt tomtom 730 go. Skal synkroniserer den med min htc toutch pro via bluetooth, så jeg kan bruke den som handsfree. Problemet er at min tomtom ikke finner mobiltelefonen. Har forsøkt med flere andre telefoner, noe som ikke er noen problem.. Telefonen finner derimot GPS`en, uten at dette hjelper stort. Noen som vet om dette har med bluetooth instillingene på tlf å gjøre? Takker for alle råd:) Hei Høres ut som du ikke har gjort mobilen din 'synlig', i bluetooth instillingene. JE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå