Bandidos-Pelle Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er meldt opp til nyere historie som privatist med den gamle reformen og lurte på om noen vet om det er lang eller kort forberedelsestid? Får liksom ikke den helt store hjelpen ut av mailen jeg har fått. Informasjon om eksamen - VG4600Eksamen: Fagkode - Fag VG4600 - Nyere historie (ny plan) Eksamensdato 28.04.2009 Starttid 12:30 Sluttid 13:30 Varighet 1 Forberedelsestid (timer) (blankt) Eksamenstype Mun. Omfang (timer) 4 Noen som vet? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde 30 min forberedelse og 30 min eksaminering. Dette var i november 08. Sensoren sa at man skulle snakke i omtrent like lang tid som man fikk forberede seg. Lenke til kommentar
Mortensius Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hei! Slenger meg på denne, skal ta samme eksamen i nyere historie, muntlig, reform 94, men har fortsatt ikke kjøpt boka/bøkene, venter på den fra Norli, men i mellomtida lurte jeg på om noen kunne postet en oversikt over kapitler, evnt. delkapitler også. Har leita endel på nettet, men finner ikke noe sånt. Hadde vært sabla ålreit. Informasjonen jeg har fått tilsier at det er 30 min forberedelsestid. Endret 23. april 2009 av Mortensius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå