Kakevakt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hei. Jeg fyller 16 snart, og i den anledning vil jeg ha meg noe å kjøre på. jeg har sett mye på Finn osv på brukte mopeder, men så fant jeg denne fine saken her: http://www.wildwest.no/default.asp?cat=10&...oom&dbid=45 Jeg har egentlig null peiling på dette feltet her så jeg spurte noen kamerater, og de anbefalte det ikke. ( ikke sikker på om de har så mye peil heller). Så jeg spør dere: Burde jeg kjøpe et chopper som er så dødskult at Jesus kunne ridd det, eller burde jeg kjøpe en vanlig a4 råner moped fra finn? Har sett litt på trim og fant den motoren her: http://www.crash.no/index.php?main_page=pr...products_id=679 Comments? Takker og bukker for alle innspill. Edit: Motor Endret 22. april 2009 av Kakevakt Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 En kompis som hadde en slik, bare probler og dårlig kvalitet! Styr unna er mitt tips til deg ! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 For all del, IKKE kjøp noe sånt skrot. Du kan like greit gå i en negergate å legge penge på bakken og si at du kommer og henter dem i morgen, så ikke rør dem. Kjøp noe som kommer fra kjent merke, feks yamaha, rieju, honda, aprilia, derbi, gilera. Lenke til kommentar
Kakevakt Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Takk for rådene Alle andre jeg har snakket med sier det helt samme, så chopper drømmen min får nok vente litt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du kan jo se om du finner en Suzuki ZR50SL. Tøffeste mopeden noensinne. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 + kvalitet og med 2takter Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Løst? Hva endte du opp med? Lenke til kommentar
Kakevakt Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Løst? Hva endte du opp med? Blir enten en Suzuki Tsx eller Rmx tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå