PCJunkie Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei, jeg hadde bare et spørsmål: Jeg skal kjøpe en del ting på www.chilledpc.co.uk, og spørsmålet er hvor mye er det i toll og å sende til Norge der ifra? ~Takk. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ingen toll på vannkjølingsprodukter og fraktprisen får du oppgitt i nettbutikken. Regn om til norske kroner og legg til 25% mva på totalbeløpet. Regn med ca. 200 i gebyr i Norge. Skal du derimot kjøpe med noe på cd/dvd må du regne med toll. Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ingen toll på vannkjølingsprodukter og fraktprisen får du oppgitt i nettbutikken. ehhh... og dette er du sikker på?? Lenke til kommentar
freonor Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ingen toll på vannkjølingsprodukter og fraktprisen får du oppgitt i nettbutikken. ehhh... og dette er du sikker på?? Ja. Det kommer et fortollingsgebyr på omtrent 100kr. Det er det eneste. Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 http://www.toll.no/default.aspx?id=3&epslanguage=NO Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ingen toll/avgift på vannskjølingsprodukter, kun 25% mva. Hilsen speditør Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Herlig, kjøpte nettopp Swiftech Apogee GTZ fra ChilledPC gleder meg! Det var mitt første sted til vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå