Grumle Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei,har vondt i mitt høgre hånledd. Det er slik at jeg kan få vondt når jeg er i aktiviteter, men ikke når jeg er i ro. Jeg får også vondt hvis jeg knepper litt på den og sånn. Har sikkert hatt det i et par år nå men er slik at det nesten går i perioder. Hva bør jeg gjøre? Funker ikke og ikke holde seg i aktivitet for det har jeg prøvd. Kan det være at jeg har brekt noe? http://www.sportsskader.no/index.php?mod=p...p;sess=l2321061 Lenke til kommentar
IvanUsh Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei,har vondt i mitt høgre hånledd. Det er slik at jeg kan få vondt når jeg er i aktiviteter, men ikke når jeg er i ro. Jeg får også vondt hvis jeg knepper litt på den og sånn. Har sikkert hatt det i et par år nå men er slik at det nesten går i perioder. Hva bør jeg gjøre? Funker ikke og ikke holde seg i aktivitet for det har jeg prøvd. Kan det være at jeg har brekt noe? http://www.sportsskader.no/index.php?mod=p...p;sess=l2321061 Du bør nok oppsøke en lege. Ta noen røntgenbilder. Får hvis du ikke gjør noe med det, kan det bli verrre. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har du hatt det så lenge tipper eg at det er ein slags slitasje eller noko, har hørt om liknande skader før i kne og den slags. Du bør nok sjekke det ut hos lege, så du ikkje gjer det verre. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Kan det være at jeg har brekt noe? Hei. Det spørs. Har du falt før smertene kom, så kan det være noe der. Dvs. da er det lurt å ha en røntgen undersøkelse. Hvis dette er noe som har kommet spontant, kan det tyde på en betennelse/inflammasjon. Det er best å la armen/leddet hvile for det sist nevnte. Vaio Endret 23. april 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå