Zeelot Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei! Jeg har en vanlig hewlett packard PC som jeg har kjøpt fra expert for 4000kr for et par måneder siden Jeg kjører dual screen med en 24" og en 20" Jeg har alltid kjørt dual screen uten problemer Problemet mitt starter med at skjermen fryser og svartner, så kommer det opp en feilmelding: "Skjermdriver sluttet å fungere " elns. Etter det så hender det at skjermene/Dataen fungerer etterpå. Men når jeg har en del programmer oppe og får skjerdriver sluttet å virke meldingen så hender det at jeg får bluescreen og PC'n restarter. Finner ikke ut hvor jeg laster ned driver til samsung skjermer, så jeg er ikke sikker på om jeg har de nyeste driverne, kjøpte skjermene for 3uker siden, så jeg har bare regnet med at jeg har de nyeste driverne. Tar imot all hjelp med stor takk. -Zeelot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er neppe driverne til skjermene som er problemet (for de gjør knapt noen ting som helst), men heller driveren til skjermkortet i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå