Leviath Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ta imot Jesus, len deg tilbake. Og nyt endetiden. Fordi verden som vi kjenner den idag, skal snart bli historie Kristne har snakket om dette siden middelalderen. Men denne gangen slår det nok til. Dommedag er, som den har vært de siste 5-600 årene, rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det skumle med dommedagsprofetier er jo at de trenger jo bare å ha rett en gang Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) so far, nothing. hvorfor skal vi tro dem denne gangen? Kristne burde virkelig høre eventyret om gutten som ropte "Ulv, Ulv!" Endret 23. april 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Lurer på om jeg skal begynne å selge dommedagsforsikringer. Om dommedag ikke kommer så er det gratis penger til meg. Og om den kommer... så forandrer det ingenting. Alle dør og jeg har fortsatt fått gratis penger! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant "1" innlegg. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Dette er ikke tull, gode landsmann. Den som lever for se. Å sannelig sannelig skal du få se. Minn meg på å bumpe denne tråden med en god latter når vi starter på år 2010 og ingenting har skjedd . Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Minn meg på å bumpe denne tråden med en god latter når vi starter på år 2010 og ingenting har skjedd . Får du rett, så skal jeg minne deg på det Endret 24. april 2009 av IDF Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Minn meg på å bumpe denne tråden med en god latter når vi starter på år 2010 og ingenting har skjedd . Får du rett, så skal jeg minne deg på det Kan vi gjøre en reell deal på dette? Hvis vi andre har rett og ingenting skjer i 2009 så vurderer du dine preferanser i forhold til din tro og mer tilnærming samt moderasjon til den arabiske verden. Dette innebærer at du kraftig og selvkritisk gjennomgår dine preferanser med troverdig forsøk. Under prosessen skal du sitte deg ned å høre på andre som ikke støtter dine tilnærminger, og du skal gjennom en rasjonell prosess vurdere dine standpunkt. Jeg personlig kan være opplysningsfaktor i diskursen og bidra til preferanseendringer. Har vi en deal? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 men d ahar vi igjen ett problem, for hva tolker vi som ingenting og hva tolker vi som et "tegn" fra "gud" e.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå