hean Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Bestilte en MSI Wind U100 og en Samsung ekstern USB DVD brenner på tilbud. Etter å ha sett en 10" PC i "real life" ser jeg nok at PC-en er litt for liten til mitt bruk og jeg ønsker ikke å beholde den. Jeg vet jeg har 14 dagers full returrett men kan den benyttes når jeg ikke har hentet ut PC-en enda? Endret 22. april 2009 av Zatuu Slettet annonse Lenke til kommentar
hdata Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg ville gått å hentet pakken. Så tar du kontakt med ps.no, på telefon 37253725 og forklarer saken. Da får du returskjema som du legger ved pakken som du da sender tilbake. Pengene får du refundert inn på konto, men du må nok betale porto tilbake til ps.no selv. Skal ikke garantere deg 100% at det er slik, men snakk med de på telefon, så får du nøyaktige forklaringer. I bunn og skal det ikke være noe problem å sende pakken tilbake, ihvertfall dersom du ikke åpner den. Lar du vær å hente den blir du nok fakturert med et gebyr for uavhentet pakke. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 for å benytte angreretten må du løse ut pakken fra posten for å så benytte angrerettskjemaet og sende pakken i retur. du trenger ikke forklare noe som helst for å benytte retur retten. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Trenger da ikke løse ut pakken. Skriv en mail/ fyll ut skjema til firmaet om at du angrer deg, og be posten sende den i retur. (Du betaler selvfølgelig retur porto). Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 det har du helt rett i KVTL, my bad. kan jo ta et utdrag fra angrerettloven som vel blir det riktige her. angrerettloven paragraf 15 blir vel sjette ledd: Forbrukeren plikter ikke å motta eller innløse en vare før den returneres til selgeren, men kan i stedet betale returkostnadene og be den som leverer varen om å returnere varen til selgeren. Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Kjempefint, takker for svar..... PS 10 tommer ble litt lite ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå