Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har siklet etter en DS lite i et halvt år, og fant ut at jeg skulle fleske til når jeg først var på Elkjøp i dag. Der var de utsolgt, så jeg tenkte jeg skulle sammenligne priser i sentrum før jeg kjøpte en fra enten Platekompaniet, Game, Playcom eller Spaceworld. Gikk først innom Platekompaniet, og så at de hadde en GTA: Chinatown + DS lite-bundle til 1590kr. Tenkte at det var vel så rimelig som jeg fikk det, i og med at selve maskinen koster 13-1400 alene. Gikk for bundlen, og når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde fått den betraktelig dyrere DSi-utgaven (1800-2000kr) istedenfor lite-utgaven. Litt sørgelig at jeg ikke får brukt GBA-spillene mine, men pytt sann. Jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Digg det da:D grats:) takk for "sist" hvis du skjønner:) Endret 22. april 2009 av Rulator Lenke til kommentar
lilko Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De kan vel finne ut hvem du er hvis du betalte med kredittkort? Uansett, grattis Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Slike feil må butikken dekke uansett i det øyeblikket kunden har forlatt butikken. Kort eller ikke kort ! Grattis Endret 22. april 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå