Pherol Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hallohallo! Har møtt ei vidunderlig jente, gjør alt for henne selvom vi ikke er helt inni fasen "kjærester". Men når jeg er med henne så har jeg liksom litt problemer med å snakke ! Eller ha noe å snakke om, å det kan virke som om hun har det samme. Kan bli en del pinlige episoder kan du si, og hittil har vi bare ledd av det. Men det blir liksom litt feil å aldri ha noe å prate om. Har lest både PuA tråder og andre tråder som gjelder dette emnet. 7% av all kommunikasjon er ord, men pokker heller da, hva gjør man i en pinlig situasjon? Halp? Tips og triks kanskje? Beklager hvis det ble litt uklart . Mvh Ola. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Du må ikke være redd for å si noe "dumt". Slapp av, og ha det gøy med henne Viktigste er at det ikke blir pinlig stillhet for ofte. Du kan jo også gjøre noe som letter på stemningen. Endret 22. april 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror du fokuserer litt mye på det å ha noe å prate om. Når jeg snakker med dama på telefon feks er det for det meste tull og fjas, allt mulig. Akkuratt som å snakke med en annen venn, stillhet i seg selv treger heller ikke være pinlig. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Vet at jeg konsentrer meg litt mye om å ha noe og prate om, men sånn som idag: Hun satt ute med ei vennine, jeg så det, å bare gikk bort uten å planlegge det. there it was, pinlig stillhet, gotta love it... >< Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Virker litt rart at det skal bli så mye pinlig stillhet når du ellers sier kjemien er så bra. Kansje dere begge er veldig nervøse? Endret 22. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det som om det blir en slags "kortslutning" oppi hodet når du er oppi situasjonen? Kjenner bare så altfor godt til det... Forhåpentligvis finner dere felles interesser å snakke om; pleier å gå bedre da. Et annet tips er å ikke fortvile, selv om dette er lettere sagt enn gjort. Situasjonen blir ikke pinligere enn du (kanskje med hjelp fra henne ) gjør den til. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 gjør alt for henne selvom vi ikke er helt inni fasen "kjærester" Har lest både PuA tråder og andre tråder som gjelder dette emnet. 7% av all kommunikasjon er ord, men pokker heller da, hva gjør man i en pinlig situasjon? Nå er det forskjell på damer du møter random enn noen du skal ha ett forhold til da. Det er noe mer bak dette enn en rekke regler du skal følge til punkt å prikke på alt og alle hele tiden, sånn funker det bare ikke.. Anyway. Hvorfor har du ingenting å si? Kan du ikke spørre da? Lage ett grunnlag. Si hva du holdt på med før du kom til venninene, spør hva de gjør. Man trenger vel ikke mye kjemi til å holde praten i gang med noen, men om du har kjemi nok til å bli sammen med dama er en annen ting. Du taper hvertfall ikke noe på å oppføre deg som du er med kompisene dine, og gjør som du pleier.. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Takk for alle svar, fikk litt mer mot nå, skal med henne på en Sandefjord fotballkamp 3 Mai, så blir bra det Også håper jeg ikke hun leser dette forumet ^^ Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Om hun hadde lest det hadde hun bare sett at du syntes hun er utrolig og vil forbedre komunikasjonen dere imellom. Så du burde egentlig håpe hun leser det Lenke til kommentar
Kris_ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du må huske at ikke all stillhet er pinlig stillhet. I et forhold (når dere etterhvert kommer dit) er det veldig viktig å også kunne være stille sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå