Shoo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har planer om å investere i ordentlig ratt-system (ratt, pedal og gir) som er kompitabel til Xbox 360 og hvis mulig; PS2/PS3/PC Er ganske så "fresh" på det her med racing wheel og sånt, så jeg trenger litt hjelp fra dere. Har ingen spesielle krav annet enn at det bør være kompitabel til overnevnte konsoller/formater og at den skal gi MAKS realisme og ytelse i forhold til styring, giring, bremsing, gass, motstand osv. Pris har ingen betydning. Enten rattet er stand-alone eller sammenkoblet i sete har heller ingen betydning. Helst 900°-turning. Har planer om å prøve meg på fremtidige bilspill (Burnout, GT og andre offroad/rally-lignende spill), så jeg vil ha så mye realisme i kjøringen som mulig. Blir å spille en god del bilspill og sånt, men det hadde vært høvelig om man kunne "pakke ned" ratt-systemet når man ikke bruker den. Har vært å sett på følgende alternativer: - Logitech GT25 - Fanatec 911 Det er vel de som er toppmodellene, ja? Eller er det noen andre jeg kanskje kan ta en titt på som er bedre enn de overnevnte alternativene? Playseat til flere tusen er derimot uaktuelt. Kommer det kanskje noen nye (og/eller planlagte) versjoner/modeller en bør vente på, eller? Ble litt mange spørsmål her, men håper at folket tar seg tid til å svare for det om! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror G25 funker til xbox 360, men ikke til ps2. Det er iallefall ett knallbra ratt, bruker det selv å spiller mest bilsimulatorer på pc. Det du burde tenke på, er at spillene må støtte manuelt gir, clutch og force feedback og slikt for at du ska få full utnyttelse. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Skjønner. Ja, de nyeste bilspillene til 360 har da vel slike funksjoner..? Må vel wiki'e de ulike spillene isåfall. Heh. Er det noen flere/nyere modeller som det er verdt å sjekke ut, kanskje? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Trodde ikke X360 støttet andre ratt enn Microsoft sitt egne og noen billige Logitechratt? Var hvertfall ganske sikker på at den ikke støttet G25.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 G25 fungerer IKKE på Xbox 360! Skal du ha ratt til 360 er vel Microsofts offisielle det beste. Lenke til kommentar
freke Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det beste rattet til 360 er vel Porche 911 Turbo S rattet, som går til 360/ps3/PC. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå