fossxplorer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hei, Jeg har byttet tannstanga på bilen for ca 3 uker siden. Hadde da på 15” vinterdekk. Men nå har jeg på 17” sommerdekk og bilen drar veldig til begge sider. Veldig irriterende å kjøre og drar til å med mot utsiden midt i svinger. Er dette kun pga at jeg ikke har tatt forstillingskontroll eller kan det være noe annet? Takker alle på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dersom du har byttet tannstang uten å sjekke spissingen, er det nok her feilen ligger. Få dette sjekket og justert før dekkene blir så skjevslitte at du må bytte de også. Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Da skal jeg bestille time til forstillingskontroll. Fant også ut at jeg hadde 2 ulike dekk dimensjoner, 225/40/17 og 245/45 bak. Viser seg at vi har klart å få mixet 225 og 245 på for aksel. Skal bytte over felgene der de hører til og sende til forstillingskontroll..... Skal gi dere beskjed. TUSEN HJERTELIG TAKK FOR SVARENE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå