Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gary Friedman til Norge i 2010?

Anbefalte innlegg

I følge Friedmanarchives så står nå Norge på lista over aktuelle plasser for kurs.

For de som ikke kjenner Gary Friedman så skriver han antakeligvis dSLR verdenens beste nybegynner fotobøker kombinert som bruksanvisning. Pt har han skrevet bøker for alle dSLR fra Minolta/Sony i tillegg til Canon 350D/400D/450D. Jeg har en av disse bøkene og han skriver på en morsom og lettfattlig engelsk. Jeg har tro på at dette kan bli et morsomt og inspirerende kurs og vil prioritere dette kurset om jeg får det til.

Se evt hjemmesiden hans og biografien for mer info.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
I følge Friedmanarchives så står nå Norge på lista over aktuelle plasser for kurs.

For de som ikke kjenner Gary Friedman så skriver han antakeligvis dSLR verdenens beste nybegynner fotobøker kombinert som bruksanvisning. Pt har han skrevet bøker for alle dSLR fra Minolta/Sony i tillegg til Canon 350D/400D/450D. Jeg har en av disse bøkene og han skriver på en morsom og lettfattlig engelsk. Jeg har tro på at dette kan bli et morsomt og inspirerende kurs og vil prioritere dette kurset om jeg får det til.

Se evt hjemmesiden hans og biografien for mer info.

Flott info Kim Are. Jeg meldte min interesse også, og kom visst til å nevne i forbifarten at den vestlige delen av landet vårt nok kanskje er den beste å holde kurs i. :)

/morten

Lenke til kommentar

Jeg har allerede sendt han lenker fra Dyxum-treffet på Preikestolen, Hardanger mm. Han vil jo benytte muligheten til å fotografere når han først er her, han reiser med kona har jeg skjønt og hun elsker fosser. Da finner de ikke bedre plass en Vestlandet, og området fra Stavanger til Bergen er mer enn stort nok til å rekruttere deltakere.

Spennende blir det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...