kjellung Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hei, jeg vet ikke hvor jeg helt skulle sette denne postèn, men uansett.. Noen som vet om noen butikker i Kristiansand selger waveboard eller rip stick? Noe sånn det heter, det er sånn lookalike skateboard med 1 hjul foran og 1 bak, og man surfer liksom bortover men uansett. Jeg har sjekka på google lenge nå, men klarer ikke finne ut av det, tror det kan ha noe å si med at ikke alle butikkene har nettsider.. jajaj Noen som ville vært så greie å hjulpet meg med dette? Altså, jeg trenger å vite om en eller annen butikk i kristiansand selger sånn brett.. takk Endret 23. april 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei, jeg vet ikke hvor jeg helt skulle sette denne postèn, men uansett.. Noen som vet om noen butikker i Kristiansand selger waveboard eller rip stick? Noe sånn det heter, det er sånn lookalike skateboard med 1 hjul foran og 1 bak, og man surfer liksom bortover men uansett. Jeg har sjekka på google lenge nå, men klarer ikke finne ut av det, tror det kan ha noe å si med at ikke alle butikkene har nettsider.. jajaj Noen som ville vært så greie å hjulpet meg med dette? Altså, jeg trenger å vite om en eller annen butikk i kristiansand selger sånn brett.. takk Regner med du har kjøpt forlengst, men jeg kjøpte mine på Leker i Sørlandsparken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå