Howwy Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Et DNA-molekyl består av mange forskjellige gener med forskjellige budskap. Et gen inneholder oppskriften for hvordan et bestemt protein skal bygges opp. I henhold til dette lurer jeg på en ting: Er det riktig å si at det er disse proteinene som inneholder oppskriften på hvordan øyefarge jeg skal ha, eller hvordan nesen min skal se ut? At det er proteinene genene har oppskriften til som er oppskriften på hvordan vi vil se ut? Takker for svar Endret 22. april 2009 av Howwy Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lurer litt på dette selv Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Dna En ganske inngående forklaring på hvordan dna fungerer. Lenke til kommentar
Howwy Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Kunne tenkt meg en lett forståelig forklaring, evt. svar på spørsmålet mitt - om det er riktig eller ei. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Med henhold til §10 i retningslinjene forsvant "2" innlegg. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Hold dere til temaet i tråden. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå