thabeest Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Igår kveld så satt jeg på pc'n som vanlig, og plutselig fadet skjermen til svart, fra sidene mot midten fadet den til sort og ble etterhvert sort-blå-aktig. Idag etter jobb tok jeg på pc'n som vanlig, da funket den igjen. wohoo.. men etter å ha vært oppe og spist så kommer jeg ned til en sort-blå skjerm igjen Hva kan være galt? Skjermen er fra oktober 1998, og skjermen holder vel lengre enn et par år før de ryker? Den fulgte med min gamle IBM Aptiva. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Den holder nok på å ryke...Gjennomsnits levealder på skjermer er ca 5år Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 fadet skjermen til svart Fade to black = dø Edit: kan jo kanskje være skjermkortet også :-? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Du har vel ikke noen høytalere nærme skjermen? Prøv å flytt de unna Lenke til kommentar
Chief Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Eller sjekk pinnene på kontakten til kabelen, er en av de bøyd/løs eller lignende er det nok det som er problemet. Sjekk også om det hjelper å bevege på kabelen, da kan det være kabelbrudd eller dårlig kontakt! -Chief- Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Tror den holder på å dø da : Dyrt å fixe? Skal kjøpe ny skjerm, men greit å ha 2 egentlig. Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Idag fikk jeg den nesten på, den fadet ut og inn med farger, så jeg er sikker nå.. den holder på å dø. Men takk for rådene og hjelpen folkens Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Du kan jo prøve å blåse litt støv ut av den, la den hvile seg litt. Lenke til kommentar
thabeest Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Ja, kan jo det. Åpne den og sjekke utgangen også osv. Kan prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå