Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp til klikk i grafikken på PC min


Anbefalte innlegg

Kan skjermkortet mitt ha klikka? Finnes det noe program man kan laste ned som enkelt sjekker om skjermkortet funker som det skal?

 

Jeg har Nvidia Geforce 8600 GTS som skjermkort. Spiller fortiden GTA IV og skjermkortet har fungert bra. Selvsagt ikke i nærheten av maks på graikk, men jeg er ikke så nøye. Det har funket fint for meg.. Men i dag langt uti GTA spillet klikket grafikken i en scene. Og klikken vedvarer etter jeg avslutter spillet også..

Skjermkort er oppdatert på drivere.

 

Det er såvidt jeg klarer å se hva jeg skriver. Skjermbildet går liksom i oppløsning - masse masse små prikker her og der gjør alt helt uttydelig...

 

Men venstreklikker jeg musa tar skjermen seg sammen for ca 2 sekunder..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette høres ut som artifacts for meg. så det er en stor sjangs for at enten skjermkortet ditt er for varmt eller at det har tatt kvelden.

 

om du har noen programmer for å lese av temperaturer i maskina di så kan du skjekke hva tempen er der og så rapportere til oss.

Lenke til kommentar
dette høres ut som artifacts for meg. så det er en stor sjangs for at enten skjermkortet ditt er for varmt eller at det har tatt kvelden.

 

om du har noen programmer for å lese av temperaturer i maskina di så kan du skjekke hva tempen er der og så rapportere til oss.

 

Hva er artifacts?

 

Jeg har temp målere i maskinen som viser 34 grader på CPU og HD og 25 grader på system. MEn det kan jo selvsagt være tempen, det er vel et vifteløst skjermkort jeg har... MEn det som er rart er jo at jeg har spilt mye lenger økter i GTA med dette skjermkortet enn idag..

 

Akkurat nå funker skjermbildet - etter at jeg restartet maskinen.. Men skjermkortet har jo få utfordringer hvis jeg ikke spiller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...