Megnus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1978 Eventuelt, hva mer trenger jeg? Skal kjøpe alt nytt. Har ingenting i bilen fra før. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det der er en av de bedre pakkene til den prisen, forsterkeren er dog litt liten til å drive sub, men det funker greit... Du trenger en spiller også, alpine og pioneer er å anbefale, også trenger du kabler til alt Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg er absolutt nesten helt blank når det kommer til bilstereo. Har lest en del om spillere, så det klarer jeg å finne selv. Men om noen har noe å anbefale av høytalere, bass og forsterkere så er det bare å slenge ut! Er interessert i RÅ, men også GOD lyd. Innbilder meg at det blir litt dyrt =) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Skal du ha skikkelig gòlyd, så burde du se nærmere på seas lotus bassere, eller focal... Seas og focal har også meget bra høyttalere. Det koster selvfølgelig litt å få noe som spiller skikkelig bra, men det trenger ikke koste skjorta Endret 25. april 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå