Faktum1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har et spørsmål angående minnepenn bruk på tentamen. Det er slik at alle elevene skal levere på minnepenn. Hva hvis jeg sier at jeg "forsøkte" å legge stilen over på minnepenn, men det fungerte ikke? Istedet så tar jeg med meg stilen hjem og fikser litt på den. Etter et par dager så får jeg beskjed av læreren om at "stilen" jeg la over på minnepenn ikke fungerte, og hun lurer på om jeg kan legge inn stilen. Jeg sier at det hele er en misforståelse, og legger inn stilen som jeg har fikset på hjemme. Dette har faktistk fungert for meg før (2 ganger), men siden dette er tentamen så bør jeg planlegge det ordentlig. Er det noen slags mulighet for faglærer/it-ansvarlig å sjekke om jeg har endra filen? Takk for svar. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 kan de ikke sjekke sist endret eller noe? men det er også ganske teit av skolen og ikke hat et alternativt lagrings sted en en ussel minnepenn som alle kan tulle med filene til hverandre på.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Vell, det er dato for endring av filer og dato for når de er opprettet. Disse kan dog forfalskes lett av å endre dato på datamaskinen skal jeg mene. Dårlig sikkerhet er en slik elektronisk levering i allefall, men men. Endret 23. april 2009 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå