Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor f*** er sexlysten min?!

Gjest WTF?

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 22 vintre som sliter med manglende sexlyst.

Har vært sammen med samboeren min i snart 5 år og de første årene var jeg som en avls-okse. Hadde en voldsom sexdrift og kunne gjerne holde på i timevis nesten hver dag, bare avbrutt av en røykepause her og der.

Men nå er det sjelden jeg gidder mer enn 2-4 ganger i måneden og da er det stort sett en kjapp en, mest for å lette litt på trykket.

Merker at dama blir frustrert av dette (egentlig skikkelig sur til tider hvis hun prøver seg og jeg ikke har lyst) men føler på en måte at det blir feil å skulle presse meg til det når jeg ikke har lyst...

What to do?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av de beste måtene å få bedre sexlyst på er å ha mer sex. Det er faktisk ikke tull, jo mer sex du har jo mer vil du ha. Eller med andre ord, jo mer trenger du.

Virker som sexlivet deres har kjølnet litt pga kjedsomhet. Nå vet jeg ikke hva dere pleier å gjøre, eller hva dere har gjort, men mulig det vil hjelpe om dere eksperimenterer litt. Nå har dere kjent hverandre såpass lenge at det burde ikke være pinlig å spørre om noen kinky ting en av dere kansje har drømt om. hehe. Prøv andre stillinger, kansje tilligmed litt skuespill/scenarioer ;)

Lenke til kommentar
Løsning: press deg til det selv om du ikke har lyst! Den kommer med en gang du er godt i gang uansett :)

Presse seg selv til å ha sex..? Njah, skeeeptisk.

Ville heller hørt på han over deg, med å prøve å piffe opp sexlivet litt. Han hadde noen gode forslag også. ;)

Lenke til kommentar

Har vært sammen med samboeren min i snart 5 år og de første årene var jeg som en avls-okse. Hadde en voldsom sexdrift og kunne gjerne holde på i timevis nesten hver dag, bare avbrutt av en røykepause her og der.

Men nå er det sjelden jeg gidder mer enn 2-4 ganger i måneden og da er det stort sett en kjapp en, mest for å lette litt på trykket.

Merker at dama blir frustrert av dette (egentlig skikkelig sur til tider hvis hun prøver seg og jeg ikke har lyst) men føler på en måte at det blir feil å skulle presse meg til det når jeg ikke har lyst...

What to do?!

Helt ærlig så er ikke dette et helseproblem.

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

feilpostet feilposten... :(

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

What to do?!

kan jo slikke hu da.. da blir hu vertfall glad etterpå:D (vist du ikke har gjort det allerde:P)

eller bare prøve noen nye ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...