Left Blank Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg vil blokke noen porter (torrents) pa ruteren min, slik at andre ikke kan voldta linja hele tiden. Jeg trodde jeg fylte inn alt riktig, og sjekka med min egen ip, men kan fortsatt laste ned. Kan noen se pa bilde og fortelle meg hva som er galt? Source IP er vel den interne lan ipen til dataen iks>? Er det en mate jeg kan blokke ALLE tradlose klienter fra en port range? Jeg MA liksom putte inn ip sier siden. Endret 22. april 2009 av coax Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 et tips kan være å blocke alle porter utenom 80, og noen andre. man kan bytte hvilke port man laster igjennom med de fleste torrent klienter. Lenke til kommentar
Shen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lurer på litt av det samme, finnes det noen mulighet for å stenge torrents men fortsatt holde porter for å åpne for spill, spotify, skype etc? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da må du sperre siden tror jeg.. proxy server eller lignende Lenke til kommentar
wahwahwah Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvilken d-link har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå