EinarEriksen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Den populære Diamond har fått større skjerm, større batteri og mer fingervennlige menyer. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Til tross for at noken av desse nye telefonene frå HTC ser ut som om dei skiter gull og griner regnbuer, så er eg rimelig ferdig med Windows Mobile og HTC. Batteri, kamera og rimelig åndssvak koding for grensesnittet (sluggish og hakkete) har vore ein norm framfor eit unntak i alle eg har hatt i hendene. Så om det ikkje blir eit kjempehopp ganske snarlig i kvalitet på alle dei forannevnte, så kjem eg til å sjå i retning konkurrentene i framtida. Lenke til kommentar
krazy Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor de har lagd telefonen enda større... Det var nettopp derfor jeg valgte den over bl.a. iPhone. Er ikke helt fan av de sølv-knappene i bunnen heller, men det er vel en smakssak Tror jeg beholder min "gamle" Diamond foreløpig og bare fortsetter og oppdatere ROM'en til WM 6.5 Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gleder meg Blir enten den eller Idou. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Bare meg som la merke til det berøringsfølsomme området man (tydeligvis) zoomer med? Ser ut som en mye bedre løsning enn det håpløse multitouchopplegget. Også ligner denne og Zune HD mistenkelig mye på hverandre... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 HTC: 1. Touch HD 2. Touch Pro II 3. Touch Diamond II Pro II uten mini jack? wtf.... Lenke til kommentar
affair Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Designet til HTC Touch HD, Diamond 1 og Touch 1 er helt klart penere enn designet til de nye telefonene. Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk min Diamond 2 i går og må si meg strålende fornøyd. Synes designet er meget pent (min smak ) desuten så er ikke grensesnittet hakkete. Jeg har ikke opplevd noe til det i hvertfall. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hmmm jeg veit ikke om jeg synes dette ser så spennende ut. Ingen blits, og samme prosessor med litt mer RAM. Jeg er egentlig anti-Apple, men jeg synes det er rart at ikke mobilverdenen reagerer mer handlekraftig når Iphone tar over så store deler av markedet på så kort tid. Iphone begynner å dra på årene allerede, MEN er fremdeles den SUVERENT beste telefonopplevelsen jeg har vært borti. HTC har ikke råd til at Diamond'ene føles mer sluggish enn Iphone nå. Dette er sannsynligvis pga Windows Mobile som ligger i bunn....... Kanskje snuse litt på Android? (har ikke testa enda). Nei dette ble bare en tullball-post. Poenget er at jeg synes de ser grå og kjedelige ut, og betviler brukeropplevelsen. Lenke til kommentar
affair Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kan noen fortelle meg hva den store forskjellen på denne og HTC touch HD vil være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg