okidoki4 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg var på vei til å bestille en ny pcskjerm fra komplett - Samsung 23" LCD Syncmaster 2333SW 2195,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=431178, da jeg tilfeldigvis kom over en annonse fra elkjøp på Samsung 23" monitor SAM2333SW til 1495,- (se på elkjøp.no for info). For meg virker det som disse to skjermene er identiske, men varennavnet til elkjøp inneholder "SAM", noe komplett sin vare ikke gjør. På elkjøp sin nettside står skjermen listet opp med en dynamisk kontrast på 15000:1, mens komplett har listet sin opp med 20000:1. Jeg finner også andre mindre forskjeller, men lurer på om dette bare er en sløvhet eller slurvefeil hos en av dem? Er det noen som har mer greie på dette og vet om de to skjermene er identiske? Lenke til kommentar
joferk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 "SAM" vill jeg tippe står for "Sam"sung, men det med kontraste er jeg ikke sikker på. Kan virke som en slurvefeil. Jeg har tideligere sett flere slike feilopplysninger på kontrasten på andre skjermer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er samme skjerm ja. Hender at spesifikasjonene på enkelte produkter på elkjop.no er litt unøyaktige. SAM2333SW er Elkjøps interne varekode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå