G Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) elg-elg123: Det kommer an på hardware'n som du måtte ha til ditt Host OS (Windows XP for ditt eksempel). Ellers skal du nok ganske sikkert måtte regne med litt lag om du f.eks. benytter VMware Workstation 6.5. Det sagt så kjører jeg det på en laptop med 1.2 Ghz CPU som kun har 2 Gigabyte RAM. Det snurrer fint rundt, om en litt tregt, og her er Vista Ultimate som er lagt til grunn som Host OS. "Beef up" den ekte hardware'n og jeg ser ikke vekk fra at ytelsen vil ligge noe nærmere Host OS'et. Men som nevnt tidligere så tror jeg server-løsningene til VMware vil gi deg bedre utnyttelse da de kjører rett på "jernet", noe VMware Workstation ikke gjør. Endret 4. mai 2009 av G Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 det var for noen år siden jeg kjørte en eller annen versjon av vista gjennom virtual pc 2007 på set og vis så var det en demostrasjons utgave. da virker ikke det som om det gikk spesielt fort i svingene. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Virtual PC har jeg foreløpig ikke gjort meg kjent med. VMware har fått mye til, og jeg har tro på at VMware vil få til mye nå og i framtiden. Den største aksjonæren i selskapet VMware er nettverksgiganten EMC. http://en.wikipedia.org/wiki/EMC_Corporation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå