cub71 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har trådløst internett fra www.directconnect.no / www.gipz.no. Har en antenne med radio på taket og en nettverksledning som går til en liten hvit boks med èn utgang. I den er det router. Så har jeg koblet på en switch og i den har jeg satt et trådløst aksess-punkt. Alt funker bra, bortsett fra torrents. Bruker Opera og har kontakt med mange seeds og leechers. Men jeg får ikke noe hastighet. Lurer på om det er noe som skal endres i routeren, men der kommer jeg ikke inn. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Radioconnections har en tendens til å ta livet av torrents, og det har generellt med måten radiotilkoblinger funker. Så det kan enten være det, eller at de har strupet torrentporten... Bruker du standardport? -C- Lenke til kommentar
cub71 Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ja har ikke endret noe: Listen port: 18768 'Bandwidth Restriction Mode' står på 1. Kan det være denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå