indietrash Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 gi meg tips til fet rave musikk! hardstyle aksepteres også så melodiøst og catchy som mulig plz Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sjekk Starsplash, gammel Scooter, Members of Mayday, Dune, gammel Mark'oh, Marc Acardipane... -C- Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 eh har ikke hørt alle de der, men de jeg har hørt er fjortisdance. jeg liker ikke det. jeg liker egentlig primært idm og techno, men har i det siste fått sansen for diverse hardstyle og psytrance osv. eksempel på hva jeg mener: Walt Jenssen, Brainheadz, Da Tweekaz, 1200 Micrograms og Infected Mushroom. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Astral Projection Velvet Acid Christ Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Astral Projection er fett. skal sjekke Velvet Acid Christ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Og hva med hard house, det som er forgjengeren til sjangeren som heter hard style. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 eh har ikke hørt alle de der, men de jeg har hørt er fjortisdance. jeg liker ikke det. jeg liker egentlig primært idm og techno, men har i det siste fått sansen for diverse hardstyle og psytrance osv. eksempel på hva jeg mener: Walt Jenssen, Brainheadz, Da Tweekaz, 1200 Micrograms og Infected Mushroom. Nå spurte du om rave, og ikke psytrance, hadde du spurt om psytrance så hadde jeg nevnt bl.a. infected... Og når du sier at det er fjortissdance, så merk at jeg har skrevet "gammel" Scooter, og "gammel" Mark'Oh. Fra tiden før de laget musikken for pengenes del... De par-tre første albumene til scooter er ganske bra, med klassikere som [1]"Zebras crossing the street" og [2]"Rhapsody in E". Evt Dune's [3]"Hardcore Vibes" er jo en klassiker. Men nå henger jeg kanskje litt igjen på 90-tallet [1] Spotify har bare fra Wicked! og oppover desverre (3. albumet) [2] http://open.spotify.com/track/3cYtgZfcjUFkBWdnZQa4u4 [3] http://open.spotify.com/track/0yx5eBLk3AGOH5EruCqLDx Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Man With No Name var kult! litt som Astral Projection. Endret 28. april 2009 av indietrash Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ravers fantasy - tune up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå