Pysj Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lader fra solen og tåler en skvett. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Denne telefonen mobilen er nok bare en konseptmodell som ikke er nært med å bli produsert enda, eller ? Endret 22. april 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 den perfekte strandmobil for meg skal søren ha fysiske taster, og ikke bare trykkskjermtaster. ser aldri hva som står på skjermen i sollyset, og er et helvete å taste på skjermen ettersom menyen endrer seg. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 den perfekte strandmobil for meg skal søren ha fysiske taster, og ikke bare trykkskjermtaster. ser aldri hva som står på skjermen i sollyset, og er et helvete å taste på skjermen ettersom menyen endrer seg. ...pluss at den bør tåle endel sand, ikke bare en skvett vann... Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor ingen har laga en vanntett touch-mobil; uten fysiske taster eller bevegelige deler burde det være en smal sak med en telefon som tåler vann skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg