Con Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Fikk i dag fremkaldt noen bilder jeg har tatt med mitt gamle Olympus Trip 35. Mesteparten av filmen var søppel da dette var min første tur med dette kameraet. Slenger opp 2 av de bildene som ble ok. Hva synest folket? Filmen som er brukt er Delta 400. Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Veldig mye skjemmende ringer og striper/støv på filmen. Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 La merke til det ja. Er første gangen det kameraet har blitt brukt siden slutten av 70 tallet. Har lagt i en kiste på loftet til min mormor i 30-40 år. Ser det trenger seg en rens Ut av en film på 36 bilder var det bare ca 10 som kom frem.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg likte det første. Tøft. Røft og samtidig delikat. Både veien og strøm-mastene i toppen trekker blikket bort fra en ellers "kaotisk" skog. Det skaper balanse i bildet. Tøft. Ikke perfekt, men fult brukbart. Dog har jeg ingen anelse om hvor jeg ville hengt opp et slikt bilde. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ser det trenger seg en rens Er nok større sjangs for at det er hår eller noe skitt på scanneren din. Lenke til kommentar
Con Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Scanneren er nypusset og fin Tok denne testrullen bare for å se om kameraet fortsatt virket. Fant mye støv inni nå når jeg begynte å rense det. Håper bare det ikke sitter dypere i det:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå