Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor liker så mange kvinner brad pitt?

Gjest Guest_bad boy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_bad boy_*

hei

jeg fatter bare ikke hvorfor Brad Pitt har vært så populær blant kvinner egentlig, han ser jo ikke akkurat matcho ut; store lepper, relativt store øyne, ikke markante øyne bryn, ikke særlig kraftig hake osv...altså det som er maskulint mangler hos han?!?

Hva er det kvinner egentlig vill ha, en søt fløte pus eller en sikkelig maksulin kraft kar??

Jeg vet at dette henger sammen med mensturasjon syklusen, hvor når kvinner er mest fruktbare så foretrekker de en litt mer maskulin kar. Men nå har jo den godeste brad pitt blitt kåret til verdens mest sexy mann flere år.....kanskje blant kvinner som liker litt mer feminine menn!??

hadde vært hyggelig å høre meningene fra noen jenter også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_bad boy_*
Når du ser brad pitt i troya kan du jo ikke akkuratt si han ikke ser mandig ut.

haha....bare for det at han har litt mer muskler ;) Sorry, må nok tenke deg litt om igjen gitt!!

Lenke til kommentar
Når du ser brad pitt i troya kan du jo ikke akkuratt si han ikke ser mandig ut.

haha....bare for det at han har litt mer muskler ;) Sorry, må nok tenke deg litt om igjen gitt!!

Vel, nå er jo ikke du den øverste autoriteten på hvem som er mandige eller ei. Blir man kåret til verdens mest sexy mann er det nok noe i det du. Og det er masse damer som syntes han er mer enn mandig, det vet jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke kvinne da, men jeg kan si hvorfor jeg liker Brad Pitt likevel. Han er en sabla god skuespiller. Han kan spille et helt spekter av roller. Han er ikke fastlåst i en rolle slik som mange andre. En skikkelig karakterskuepiller. Det tyder på et enormt talent.

Og så er det sikkert mange som sikler på han for det rent fysiske også da. Jeg er gutt, men selv jeg kan se at han har en bra kropp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...