Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi samler noen av de beste "wakeup" sangene. Blir bra kjedelig og våkne opp til samme sang hver dag. Min sang atm er: Stevie Wonder - Superstition Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) av wakeup sanger er jeg svak for rolige sanger siden jeg ikke vil ende opp med et hjerteinfarkt for hver gang jeg skal stå opp. men fortiden har jeg fått helt dilla på Richard Shindell-the courier Endret 21. april 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Pantera - Fucking Hostile. Får ikke lyst å ligge å dran lenge da nei. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Et godt tips dere, aldri bruk en sang som dere virkelig liker.. Etter en stund med bruk av den som wakeup sang, hater dere sangen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Et godt tips dere, aldri bruk en sang som dere virkelig liker.. Etter en stund med bruk av den som wakeup sang, hater dere sangen. Ødla RHCP - Snow på den måten. Hver gang jeg hører sangen nå får jeg frysninger og ser vilt rundt meg etter en måte å skru den av på. Helt sykt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 R. Kelly - The World's Greatest Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Queen of the Stonge Age - No One knows. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 The Devil Wears Prada - Spongebob Grindpants Våkner fort av den gitt! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vaaker til fulle sirener hver dag, funker fjell. Husker jeg brukte ringetonen min som alarm engang, etter noen uker fikk jeg totalt noia hver gang noen ringte til meg, ikke lurt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 *Husker ikke orkesteret* - Lord of the Rings: The Shire Nydelig og fredelig sang som minnes om sommer og hobbiter Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Et godt tips dere, aldri bruk en sang som dere virkelig liker.. Etter en stund med bruk av den som wakeup sang, hater dere sangen. Ødla RHCP - Snow på den måten. Hver gang jeg hører sangen nå får jeg frysninger og ser vilt rundt meg etter en måte å skru den av på. Helt sykt. Hehe, ikke sant. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 samma skjedde her... Men beholder den som wake-up sang, genial begynnelse. Metallica - Ride the Lightning Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rick Astey - Never gonna give you up aka Ricroll'd. en sann klassiker. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) M1dy - Cold Pizza Endret 22. april 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Stimmhorn - Triohatala "Loyimdeooh---- AAAH! --- woopidittiloyim-deeo...hmmnhdeo, hAAH! Eeyo, woppidittiloy.... OYoyuoyo, yuileo, AAh, aah. OYOyoyo, ludileu; AAH AAH! Edit: Link! Endret 23. april 2009 av ۩ҲЖҲ۩ Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Et godt tips dere, aldri bruk en sang som dere virkelig liker.. Etter en stund med bruk av den som wakeup sang, hater dere sangen. Ødla RHCP - Snow på den måten. Hver gang jeg hører sangen nå får jeg frysninger og ser vilt rundt meg etter en måte å skru den av på. Helt sykt. Hehe, ikke sant. Hehe, samme her! Men er delvis over det stadiet nå, men det var en periode der jeg ikke var i stand til å lytte på Snow pga den ble brukt som wakeup sang i en periode. M1dy - Cold Pizza Jeg tror ikke det er sunt å bruke den som en start på dagen. Endret 23. april 2009 av Narrie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Skal prøve en ny sang i natt, Gortez A Ran heter den. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har brukt Anaal Nathrakh - Between Shit And Piss We Are Born en stund nå. Funker fett. Den jodle-sangen var rå da! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Burt Bacharach - South American Getaway fra Butch Cassidy and the Sundance Kid. Den er berre lækker. Skånsom og nydelig å våkne opp til. Se filmen hos Youtube Album-versjonen er litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå