Elize Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er ganske ny på Mac opprativ systemet å driver for tiden på med selv læring kan man si. Men hvordan sletter man progz? Hvor tar jeg turen da? Så er det et par andre ting jeg også lurer på. Jeg vil endre themes/ikoner (utseende på den til noe ganske freshere? Hvordan går jeg frem da? Og hvordan gjør jeg det? Btw kjekket ut candybar å syntes ikke det var noe særlig najs. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Her er løsningen på alle dine problemer. http://www.askdavetaylor.com/how_do_i_inst...oot_camp_1.html Lenke til kommentar
Elize Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Her er løsningen på alle dine problemer.http://www.askdavetaylor.com/how_do_i_inst...oot_camp_1.html eh, men jeg skal ikke ha win på den... eller gikk jeg glipp av noe? Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Han prøver nok å si at du bør legge in Windows, som han tydeligvis mener er bedre og løsningen på spørsmålene dine. Ikke noe å bry seg om. Hvis du vil slette et program så går du inn på programmermappen og drar ikonet til programmet du vil slette ned til papirkurven på docken. Skifte ikoner: Sitter ikke på en mac akkurat nå, så jeg husker ikke helt 100%, men det er i alle fall noe slikt: 1. Kopier ikonet du ønsker å bruke. Eple + C 2. Finn programmet du vil skifte ikon til i finder, klikk en gang og trykk eple + i 3. Øverst i info-vinduet som kommer opp ser du et lite ikon. Trykk på det, og lim inn ikonet du kopierte med eple + v Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) For å slette programmer dra man programmet fra mappen programmer til søppelboksen. Noen programmer krever at du kjører en egen uninstaller, men det er få. For endring av ikoner o.l. bruker jeg et program som heter Candybar, men ettersom du ikke likte det helt så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal anbefale. Mac1.no har en del glimrende guider du kan sjekke ut. (Bruker mobilen akkurat nå så jeg har litt vansker med å linke og skrive spesielt utfyllende) Edit: OrjanB "slo" meg. Endret 21. april 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå