Gå til innhold

På jakt etter gode WoW-blogger

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede spurt etter dette på gamer.no, men responsen var vel heller laber. Så, da prøver jeg meg her. Jeg har begynt å leke meg litt med en liten WoW-blogg den siste tiden, og pga det har jeg begynt å lete etter andre WoW-blogger å lese. Vet dere om noen bra? Har prøvd å google rundt litt, men det er ikke alt som er like allright.

Så, noen som har noen blogger de liker å lese? Noen nettsider som er kos å sjekke innom hver dag? Share, plz :D

Alle mulige nettsider er spennende, jeg er tørst etter påfyll. Tror nok ny patch og nytt raid har vekket WoW-entusiasten inni meg igjen :p

Min nystartede blogg, om noen vil se her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nyttar anledningen til å hive inn litt reklame for min nyoppstarta blogg.

Veit eg slit litt med skriveleifar endo.

Skal begynne å skrive innlegga i Word først fra no av. Har nett fått det installert.

isolinn.blogspot.com

Stoffet der er veldig random, men stort sett litt raid reviews. Vil kome meir detaljerte tips for Disc priest. Og litt meir velskrevne entries.

Lenke til kommentar
Nyttar anledningen til å hive inn litt reklame for min nyoppstarta blogg.

Veit eg slit litt med skriveleifar endo.

Skal begynne å skrive innlegga i Word først fra no av. Har nett fått det installert.

isolinn.blogspot.com

Stoffet der er veldig random, men stort sett litt raid reviews. Vil kome meir detaljerte tips for Disc priest. Og litt meir velskrevne entries.

Vet hvor fordømt vanskelig det er å få noen til å lese, så ser den :p Men bilder i bloggen din hadde kanskje gjort den litt mer gøyal for øyet? Uansett, jeg skal prøve å titte innom bloggen din i ny og ne, ettersom jeg kjenner igjen hvor leit det er å skaffe publikum.

Og for folk som har svart meg, takktakktakk. Har funnet en del kos å lese ved deres hjelp. (Og har lært meg å unngå alt som heter Athene på youtube, lal.)

Lenke til kommentar
Vet hvor fordømt vanskelig det er å få noen til å lese, så ser den :p Men bilder i bloggen din hadde kanskje gjort den litt mer gøyal for øyet? Uansett, jeg skal prøve å titte innom bloggen din i ny og ne, ettersom jeg kjenner igjen hvor leit det er å skaffe publikum.

Og for folk som har svart meg, takktakktakk. Har funnet en del kos å lese ved deres hjelp. (Og har lært meg å unngå alt som heter Athene på youtube, lal.)

Takker for det, har lagt til din i bokmerke, såg kor mykje det hjalp hos deg med bilder! Hehe, blei litt meir behagelig å sjå på enn wall of text.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
http://thebarrenschat.wordpress.com/

Bumper tråden med min egen blogg. Setter pris på kommentarer og tilbakemeldinger. :)

Dere er flere som har blogger uten noe fokus. Det er greit, men om dere spisser temaet for bloggen mer kan det bli mer interessant. Da mister dere dem som ikke interesserer seg for temaet, men beholder dem som gjør det. Som det er nå, er det langt mellom interessante innlegg og hele bloggen står i fare for å bli kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...