zaico Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Har nettopp begynt å trene, trener 3 ganger i uken på studio, samt 2 ganger 30-60 min kardio i uken. Målet er å stramme litt opp, ikke gå ned i vekt (Er 171cm høy og veier 65kg). Veier nøyaktig det samme i dag som når jeg spilte aktivt fotball, men er likevell ikke like "slim". Slik har kostholdet mitt sett ut den siste tiden: Frokost: En skål havregryn (ca 100g) med ca 2dl lett melk og en halv skje jordbærsyltetøy Lunsj 1: Isbergsalat med en boks tunfisk, litt 3% fett dressing (hender jeg erstatter halve boksen med 1. egg) Lunsj 2: En skål havregryn (ca 100g) med ca 2dl lett melk og en halv skje jordbærsyltetøy Middag: Spagetti med kylling kjøtteig og tomat saus/ Kyllingfillet, ris og salat/ Kyllingsalat/ Karbonader etc. Prøver å spise sunne middager, men er ikke nazi på dette. Kvelds: Noen knekkebrød med skinke og ost/ Tunfisk salat/ Havregryn Ser dette greit ut, eller er jeg helt på villspor? Endret 21. april 2009 av zaico Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det ser absolutt greit ut spør du meg. Prøv kanskje å få inn litt mer fettsyrer i kostholdet, dvs. fet fisk (utenom tunfisken) og nøtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå