Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Funker felgene? Hvor selges felgene?

voluz

Anbefalte innlegg

hvorfor ikke gå for noa ala Option felger? Ligner på RS4 Replica felger, utrolig fett til A4 synes jeg personlig iallefall..

Når det gjelder de du selv har sett deg ut så ser de temmelig kule ut, men kommer muuligens til å bli litt ubehagelig å kjøre på med 19". En kompis har kjøpt 20" til en passat, jeg ler av han.

http://www.kelkoo.no/d-dekk-og-felger,Bilt...ption-100062113

Nja... "alle" A4'ene har de felgene der i dag, så litt bevisst unngått dem... var enig han i felgbutikken også om at de var litt "oppbrukt" på A4...

Hehe, 19" gir neppe komfort nei, men mange kjører no på det... får overleve jeg også... 18" synes jeg ser for mainstream ut.. noe "alle" har. :)

Kontakt Dekkskift.no

Gjort det tidligere i dag, men null svar foreløpig... (Så at en fyr fra Dekkskift i Ålesund solgte Mesh II til Merce isåfall...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dekkskift har rar telefontid. Prøv etter 16;)

Hehe, litt snodige kontortider ser det ut til ja... :whistle: Noe privatopplegg det der eller er det et seriøst firma som kun lever av felg og dekk?

Uansett, de hadde felgene på lager, som nærmest de eneste i Norge tror jeg... 4 stk. i min dim.

Fikk en pakkepris på felgene og Vredestein Sessanta dekk som skal være bra. Har fått samme pakkepris av forhandlere her i Trondheim, og her lå de nesten 3000 kr under det Dekkskift klarte å komme med... + at Dekkskift skal ha 900,- i frakt for å sende felgene til Trondheim.

Så gunstige på pris er de IKKE, så får telle på knappene hvor mye de felgene er verdt. :hmm:

Slik så dekkskift sine ut:

meshII.jpg

Lenke til kommentar

Dekkskift er et seriøst firma, usikker på om noen har det som faste og eneste jobb, men de er flere som jobber der. Christer er grunnlegger og de yter meget bra service! Har handlet begge mine 2 siste hjulpakker derfra. Om han er ikke er av de absolutt billigste så setter jeg pris på service.

Men det er klart, om du har fått samme pakke 3000kr billigere (var det med samme/tilsvarende dekk?), så kan man jo vurdere litt. Men som du nevner, de er eneste som har på lager - det teller litt.

Lenke til kommentar
Dekkskift er et seriøst firma, usikker på om noen har det som faste og eneste jobb, men de er flere som jobber der. Christer er grunnlegger og de yter meget bra service! Har handlet begge mine 2 siste hjulpakker derfra. Om han er ikke er av de absolutt billigste så setter jeg pris på service.

Men det er klart, om du har fått samme pakke 3000kr billigere (var det med samme/tilsvarende dekk?), så kan man jo vurdere litt. Men som du nevner, de er eneste som har på lager - det teller litt.

Hm... 3000 er litt ja (med samme dekk).. og det var foruten frakt. Så de er 4000 dyrere enn f.eks. Dekklageret når man tar med frakten, og Dekklageret har også montering inkl. i prisen noe jeg ikke får på Dekkskift, siden de ikke har noe utsalg i nærheten.

Men det ble tyst fra den kanten når jeg hintet om at prisene deres var litt stive... så ikke hørt noe på 5 dager nå. :whistle:

Blir vel evt. å bare kjøpe felgene hos Dekkskift tror jeg, og heller få dekk på dem + montering her i Trondheim. Noen som vet om Dekkskift har Cresco-avtale? Skulle hatt et par mnd. utsettelse til feriepengene kommer, det har de heller ikke svart på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...