JKJK Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei. Er det bare meg som får en drøss med forespørsler fra en drøss med spam-kontakter på wlm/msn for tiden? Det er sikkert 5-10 "kontakter" pr dag som prøver å legge seg til. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Samme her, men ikke så aggresivt som hos deg. Hadde en i dag, typisk at de begynner med "this is not spam". To - tre i uken er et forsiktig anslag. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har ikke fått noen nye Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Mine starter med "sorry to bother you" eller noe sånt ... alle sammen. Skal poste hele driten neste gang hvis jeg husker det. Er det noe man kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Man kan be dem man har i kontaktlisten sin til å ikke trykke når noen sender slike linker. Jeg spør alltid hva som er i linker jeg får. det er en god vane på msn for tiden. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 ingen andre som sliter med det samme? Se bilde ovenfor. Blir GAL av dette. Kan gjerne være 20 stk som spretter opp når jeg logger på Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du har vel registrert emailn din en plass som det kansje ikke var så lurt å registrere seg på. Det beste blir vel å bytte mail til msn. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 hm... *tenke over hvor jeg kan ha registrert i det siste* Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg tar tilbake det jeg skrev tidligere i tråden, får masse spam nå jeg også av typen: *LINK*" ... HEHEHE" Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Hm... nei. Jeg registrerer sjelden den adressen på nett. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det er nokk at du har gjort det en eller 2 ganger på usikre sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå