Arne Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hei! Jeg skal bestille noe fra Australia, der frakten står merket med Standard Int'l Flat Rate Shipping. Hvor lang tid vil det gå før den er fremme? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvilken type vare ? dersom den blir sendt som brev,har jeg erfart ca 1 ukes "leveringstid". Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ja, jeg tror den blir sendt som brev, det er bare en pitteliten kabel som koster under 200 kroner, så det blir ingen fortolling eller moms. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Vil nok tro selve forsendelsestiden da blir ca 1 uke,men dersom posten/Tollvesenet skal inspisere pakken,kan det godt ta lengre tid dessverre... Lenke til kommentar
MurDoX Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg sendte et brev fra Sydney til Norge rett før påske. Forsendelsestiden var i underkant av 2 uker. Uvisst når brevet ankom Norge, men godt mulig det tok et par dager ekstra pga påske. Du kan nok regne med 1-2 uker. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 International Flatrate tror jeg tar lenger tid. Sendte et brev med dyreste ekspressmetoden og det tok 4 dager. Så regn med det dobbelte tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå