shamanix Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Alle HD rips jeg har kjørt på VLC på 6gb og under har fungert uten problemer. Testet en rip i gåt på 16gb, og den hakker litt med ca 2-15 sekunder mellomrom mellom hver gang. Skulle tro jeg hadde for dårlig hardware, men burde ikke være det med "AMD Phenom 9750 BE" og "Radeon HD 4850". Noen som kunne hjulpet meg? Endret 21. april 2009 av shamanix Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvor mye minne har du i data'en da? Jeg har ikke peiling, men innbiller meg at du litt ram for å spille så store filer. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hvor mye minne har du i data'en da? Jeg har ikke peiling, men innbiller meg at du litt ram for å spille så store filer. Har 4GB ram, kjører WinXP, så mer enn 3.4 eller hva det nå er, er vel ikke i bruk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg vedder på det er flere som har bedre peiling enn meg, men hva med videominne? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Har teste i MPC (media player classic), fungerte fint der. Så det vil si at det er VLC som er problemet. Noen som vet åssen jeg får VLC til å bli problemfritt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du må laste ned skikkelige codecs vil jeg tro. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 VLC bruker vel ikke codecs, men av erfaring er det noen filer som fungerer best i VLC, og noen som fungerer best i MPC eller WMP - aner ikke hvorfor selv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå