bcorny Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei Har nå kommet et godt stykke på IGI2 og merker at maskinen jeg spiller på er altfor treig på et av de siste mission´ene og vil derfor å overføre de missionene jeg har fullført til en annen "bedre" maskin. Har prøvd følgende: Kopierte savegames/missions mappa over på den andre maskinen. Men får ikke valgt noen av disse... får kun startet spillet fra scratch noe som er irriterende da det tar laaang tid å komme seg dit jeg er per dags dato! :x Hva må gjøres for at dette skal fungere? Takker på forhånd for svar... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blprojectigi2.htm Er vel bare å sette på god mode og løpe rett i mål, bør ikke ta lange tiden :wink: Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Hehe... godt forslag. Men jeg tror jeg skal fullføre spillet på den vanskelige måten. :smile: Har funnet ut hvordan man kopierer mission´ene... Må visst i tillegg til Mission filene kopiere config.qvm Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Heh, kanskje jeg skal prøve å fulføre det spillet selv. Er kommet til noe china mission, synes ikke igi2 er så veldig bra spill Grei nok mp, men kjedelig sp. Får vel bare fortsette å spille forgjengern heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå