Gabriel Shear Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 I morra er det full fest! Trenger no fest musikk, dvs noe som alle liker, men likevel ikke er helt på tryne? (går det an?) Har såvidt begynt. -> 50 Cent - In The Club Dirty Sum 41 - Still waiting Sum 41 - Hell song Gyllene Tider - Oa hele natten Three Doors Down - Cryptonite Simon and Garfunkel - Mrs. Robinson Crash - The 95 Mix (The Primitives) Scooter - Weekend (Radio Version) Spritneybears - Woodpeckers from space Chemical Brothers - Replacement Killers.mp3 Eminem - Sing For The Moment Fjortiss musikk? Tja.. kommer vel til å bli endel fjortiss musikk, men det er jo det de fleste liker? Så hvorfor kaller vi det fjortiss musikk.. I grunn? Noen som har noen forslag? NOE alle/mesteparten liker og som er litt futt i. EDIT: La til de andre sangene. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Alle Popiumsangene er det futt i! (Jada, bare kom med det: "@tadcomp: F4EN som du maser om den derre Bergensgruppa asså!!! ") Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 CC Cowboys - nå kommer jeg å tar deg Lenke til kommentar
gixer Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 CC Cowboys - nå kommer jeg å tar deg Hehe.. har fått dilla på den etter at SOLO-reklamen begynte å vise seg selv på tv'en! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Mer forslag? La til endel andre sanger i første innlegget mitt.. Nå fyrer vi i gang snart så trenger litt tips. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Tunneltrance Goliath Dj @ work Paul oakenfold Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Pink floyd , naar det begynner aa lire paa da , og mange tryner er troette. Noe U2 kanskje . Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 CC Cowboys - nå kommer jeg å tar deg Hehe.. har fått dilla på den etter at SOLO-reklamen begynte å vise seg selv på tv'en! Jeg har hørt sangen mange ganger før, men det er etter den der solo reklamen jeg har fått den på hjernen. spilte Risk med noen kompiser og sang "Nå kommer jeg å taaaar deg" hele tiden Jeg vant faktisk :wink: (Note to self: kort ned på bruken av ordet jeg) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg får nevne Steppenwolf - Magic carpet ride igjen jeg da Ikke glem litt fjortiss musikk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå