lilleru Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Da er cupen full, og trekningen vil starte snarest Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Og eg skyt inn eit ynskje om ny regel: Rødt kort = 1 kamps utestenging Lenke til kommentar
amouth Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvordan har du tenkt å få det til å funke? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Den spilleren som får rødt kort kan ikke brukes i neste kamp Lenke til kommentar
amouth Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, men hvordan skal man kunne holde styr på det? Det er også veldig lett å jukse.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bytter til United, pleeease Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Overrasket over at jeg er eneste personen som er Frankrike .. Jeg er enig i at rødt kort burde bety 1 kamps karantene, rett og slett fordi det er veldig surt å bli meiet ned alene med keeper. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Alle får nå med seg av de som spiller kampen hvem som får rødt og blir det det så er det bare til å skrive det ned her hvem som ikke kan brukes... Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Alle postar jo resultatet rett etter kamp her på forumet, og då er det ikkje verre enn at ein legg til om nokon fekk rødt kort. Det vanligaste røde kortet er jo når ein forsvarsspelar takler som bakerste mann, og tar frå motstandaren ein målsjanse. Det er jo rett og slett usportslig! Til dømes, du kan jo sjølv tenkja deg frustrasjonen din som kjem om du sjølv spelar i semifinalen og ligg under 1-0 samanlagt, du er gjennom åleina med keeper heilt på tampen av andre kampen og blir grisetakla av ein forsvarsspelar bakfrå. Usportsleg spel er feigt, det er FIFA og det skal vera moro ! Det er lett å jukse, men det kan også vera lett å bli oppdaga. Det går på ærlighet, rett og slett! Og juksar ein syns eg at han skal bli utestengt frå alle super cupar framover Endret 22. april 2009 av avRack Lenke til kommentar
amouth Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jaja... Blir litt stress for min del Men trekker du snart dexter? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Gruppene er klare Les førstepost Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nei se hvem eg kom i gruppe med da.. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er ikkje så veldig stress. Helst lite stress, og eg syns det er verdt det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jaja... Blir litt stress for min del Men trekker du snart dexter? Spille kampene våre nå Tlf.? Jgiggs er psn, send pm eller post her når du vil spille. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Støtter rødt kort regelen hvis alle går inn for å følge den konsekvent, det gjør det hele mer realistisk etter min mening, og man må kanskje tenke seg om slik at man ikke mister viktige spillere til neste kamp. Men igjen, vi er avhengige av at alle går med på det og er villige til å oppdatere sammen med resultatene fra kampene slik at det blir likt for alle. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Støtter den selv, går helt fint for min del, jeg kommer til å følge den. Lenke til kommentar
kalken Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 noen fra gruppe 1 som er klar for match nå? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) LES REGLER I FØRSTEPOST. Om en får rødt kort, skal det opplyses om dette i tråden, og den spilleren vil ikke kunne spille neste kamp. Jeg er klar kalken, my country, om 5 min? Endret 22. april 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rødt kort regelen er lagt til Det går på ærlighet, ingen vil vel bli hengt ut her som juksere ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Termo, eller Tlf., kamp nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå