lilleru Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer aunmar. Når har du mulighet til å spille finalen? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Når er du klar for bronsefinalen Tlf. ? Har sterke tvil om at eg rekk på det i morgon, må i tilfelle bli fredag eller seinare Evt. no ! Fredag passer meg perfekt. Vi klarer vel å få skvist inn noen kamper på en heeel fridag? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan spille i kveld og resten av helgen. Langhelg, og masse tid for fifa! :!: Lenke til kommentar
avRack Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det skal me nok klara Tlf. Problemet er vel om eg har helsa til å spela då Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Mulighet til å spille nå aunmar? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Med fare for at jeg ikke ser neste cup - tråd i tide så vil jeg være med Dexter. So sign me up, når du starter neste. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg også forsåvidt, blir borte fra i morgen til lørdag så vet ikke om jeg ser det med en gang, gidder du å notere meg også ? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg reserverer en plass jeg også. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Finalistene er sikret plass aunmar Neida, jeg skal huske på dere 3, men enklest om dere legger igjen en post i den nye tråden så fort dere har mulighet Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har mulighet til å spille finalen idag. Regner med jeg er klar fra ca kl 6 og utover. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kommer du til å lage tråd for neste cup etter finalen eller kunne du laget den nå? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg lager en ny tråd etter finalen er spilt =) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ta kampen nå Dexter? EDIT: Der var du frakoblet ja. Endret 1. mai 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dukket det opp en cup til ? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei, det kjem nok link til neste cup i denne tråden her Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Når er du klar for bronsefinalen Tlf. ? Har sterke tvil om at eg rekk på det i morgon, må i tilfelle bli fredag eller seinare Evt. no ! Fredag passer meg perfekt. Vi klarer vel å få skvist inn noen kamper på en heeel fridag? Hvor blir det av kampene? Synes dette drøyer fryktelig lenge. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eg sat å las på skulen i heile går, så eg klarte ikkje å pressa dei inn ! Har sjølv stemt for at ein berre kan oppretta ny cuptråd, det er tross alt berre 4 kampar igjen. Sålenge dei blir spelt før gruppetrekninga, pga. seedingpoeng, så ser eg ingen problem med ein ny cuptråd ! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, jeg er klar for ny cup nå! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eg sat å las på skulen i heile går, så eg klarte ikkje å pressa dei inn ! Har sjølv stemt for at ein berre kan oppretta ny cuptråd, det er tross alt berre 4 kampar igjen. Sålenge dei blir spelt før gruppetrekninga, pga. seedingpoeng, så ser eg ingen problem med ein ny cuptråd ! Er vel bare 2 kamper igjen, spilles kun èn kamp i finaler. Synes også at det bare kan opprettes en ny tråd, det tar minst en dag med påmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå